24 Nisan 2018 Salı
Anasayfa > SAĞLIK > “Hasta Odaklı Hizmet Anlayışı ve İletişim Eğitimi” verildi
“Hasta Odaklı Hizmet Anlayışı ve İletişim Eğitimi” verildi

“Hasta Odaklı Hizmet Anlayışı ve İletişim Eğitimi” verildi

07.04.2018 11:49 12 14 16 18 yazdır
Bartın Sağlık Müdürlüğü ve Bartın Üniversitesi işbirliğiyle ilimizdeki kamu ve özel sağlık tesislerinde görevli personel ve İletişim Birim Sorumlularına yönelik olarak “Hasta Odaklı Hizmet Anlayışı ve İletişim Eğitimini” düzenlendi.

 

Sağlık Müdürlüğü’nün eğitim salonunda gerçekleştirilen eğitimde; Hasta Hakları İl Koordinatörü Zehra Canatan “Hasta odaklı hizmet anlayışı ve Sağlık Bakanlığı uygulamalarını”,  Avukat Serkan Yaban “Hasta hakları mevzuatını”, Bartın Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı Öğretim Görevlileri Yahya Akkaya ve Özkan Avcı da “Empati, beden dili ve stres yönetimi” konularında bilgilendirme yaptılar.




Eğitimin 8 saatinin teorik 8 saatinin de uygulamalı olarak yapıldığını belirten Bartın İl Sağlık Müdürü Sağlık Hizmetleri Başkanı Dr. Hasan Babayiğit, hastalara kaliteli hizmet sunabilmek için hasta iletişim birim sorumlularına önemli görevler düştüğünü vurguladı. Babayiğit, hastaları dinlemenin bile bazen pek çok sorunu daha başında iken çözdüğünü belirtirken, “Hastaların bizlere emanet olduğunu unutmamalıyız, hastanın yüzüne bakmak, dinlemek ve tebessüm etmek dahi hastayı rahatlatır ve olası büyük problemlerin önüne geçer” dedi.  



Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
Kategorinin Diğer Haberleri